Alla inlägg den 30 april 2020

Av Dödn Jonsson - 30 april 2020 00:05

Hejjj alla glada, eller miserabla, vilket som så är ni hjärtligt välkomna. Kände att det inte var mer än passande att återvända nu såhär i rådande Corona-tider, nu när ni stackars dödliga inte har mer att göra än att sitta hemma på arslet med ögonen klistrade framför skärmen, fy skäms på er alla. Inte för att gudavärlden far så mycket bättre, Covid-19 har faktiskt tagit sig genom pärleporten och härjar nu lika vilt här som nere på jorden, enda skillnaden är att vi inte har någon att be till. Aja, tillbaka till poängen. Som ni förmodligen redan vet brukade jag under år 2015 (snarare typ en månad under 2015) publicera korta humoristiska anekdoter kring mina dåvarande rättsfall kring gudarnas hektiska och stressiga liv. Efter det försvann jag ett tag, delvis för att min fru lämnade mig och delvis för att jag blev drogad? Söp ned mig själv? Nånting hände i alla fall och jag förlorade ett helt år... tillbaks till poängen. Nämligen vill jag att ett meddelande ska klinga klarare och ringa högre än alla andra, nämligen att JAG ÄR HÄR, JAG ÄR VID LIV (ish) och jag känner mig STARKARE och VISARE än någonsin. Men oberoende om vad jag känner, så kan jag se era hånfulla grin, hur ni säkerligen sitter hemma, ögon i datorn, chipspåse i hand och självbelåtet proklamerar "Ha, vilken loser, borta i 4 år och så återvänder han med svansen mellan benen och förväntar sig sympati", och sådant är... Definitivt. Inte. Fallet. Okej, fatta? Som sagt, stark och vis. Inte nedbruten och förlorad (djupa andetag). Hur som helst tänkte jag bara titta förbi en snabbis och slänga ihop några korta ord till er, så håll till godo. 


Mer info följer inom kort (ger mig själv en dead-line på ett millenium eller två)


Tack för mig, leverpastej


Tidigare månad - Senare månad

Vem jag är


Hej! Mitt namn är Dödn och jag är gudarnas advokat!! Följ mitt dagliga liv medans jag försöker reda ut gudarnas små fejder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Annat språk tack

Vart kommer mina besökare ifrån

Omröstning

Dödn är...?
 Coolare än coolast
 Ännu coolare
 Cool
 Jag vet inte vem det är

Sök vad du letar efter

Hur många har vart här?

Senaste tilläg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020
>>>

Här har vi grejs

Tidiga saker

Rosta Salsan Supermycket=RSS

Skriv vad du tycker

Muspekare

World Of Warcraft, WoW Short Sword

Ovido - Quiz & Flashcards