Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

God Morgon!!

Av Dödn Jonsson - 11 maj 2015 08:00

Hur mår ni alla denna underbara morgon!! Jag mår helt fantastiskt! Thor och Zeus-fejden löste sig helt underbart! Jag kom på den genialiska idéen att göra ett DNA-test och det visade sig att ingen av dem var pappan. Pappan visade sig vara en till mamma. Det visade sig att Hera hade en affär med ingen mindre än Afrodite. Hur dem lyckades få ett barn är bortom min kunskap men det är nog klokast att inte ifrågasätta dem är trots allt gudar och en arg gud går det inte att resonera med. Nu ska jag ringa till min gode vän Liemannen så ska vi öppna en flaska champagne och fira den lyckade rättegången! Det va nog allt för idag, men jag kommer skriva mer lite senare ikväll!! Byeee

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dödn Jonsson - 30 april 2020 00:05

Hejjj alla glada, eller miserabla, vilket som så är ni hjärtligt välkomna. Kände att det inte var mer än passande att återvända nu såhär i rådande Corona-tider, nu när ni stackars dödliga inte har mer att göra än att sitta hemma på arslet med ögonen ...

Av Dödn Jonsson - 22 september 2017 20:09

Nämen hallå där kära vänner och fans! Det var inte direkt igår som jag uppdaterade denna blogg, men mycket intressant har skett i mitt liv ska ni veta. Jag kanske går in lite mer i detalj i senare inlägg (som jag mest största sannolikhet inte kommer ...

Av Dödn Jonsson - 7 maj 2016 17:00

Om tre dagar så har det gått ett helt år sedan jag skapade den här bloggen. Inte för att jag varit särskilt aktiv, men bara tanken på att jorden har gjort ett helt varv runt solen sedan jag satt ned vid datorn och skrev mitt allra första inlägg.   ...

Av Dödn Jonsson - 31 maj 2015 19:55

BLAZE IT FUCKING 420!!!! PARTA!!!!! FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSTTTTTTTT!!! #DÖÖÖÖÖÖÖDELIDÖDN ...

Av Dödn Jonsson - 15 maj 2015 13:00


Det känns helt underbart att för en gångs skull kunna sätta sig ner på morgonen och bara ta en rykande varm kopp kaffe och bara slappna av. Uranos och Gaia drog tillbaka sitt rättsfall så jag har fått resten av dagen ledig! Jag funderar på om man int...

Vem jag är


Hej! Mitt namn är Dödn och jag är gudarnas advokat!! Följ mitt dagliga liv medans jag försöker reda ut gudarnas små fejder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Annat språk tack

Vart kommer mina besökare ifrån

Omröstning

Dödn är...?
 Coolare än coolast
 Ännu coolare
 Cool
 Jag vet inte vem det är

Sök vad du letar efter

Hur många har vart här?

Senaste tilläg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Här har vi grejs

Tidiga saker

Rosta Salsan Supermycket=RSS

Skriv vad du tycker

Muspekare

World Of Warcraft, WoW Short Sword

Ovido - Quiz & Flashcards